Na webových stránkách se stále intenzivně pracuje. Nabídka v tuto chvíli ještě není kompletní. Velmi usilovně pracujeme na doplnění všech kategorii, aby bylo opravdu z čeho vybírat. Omlouváme se za případné nedostatky. Ze všech sil se snažíme o jejich nápravu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. HUFF

Jak nakupovat, nejčastější otázky a odpovědi

Dobrý den,

     nakupování u nás je v podstatě stejné, jako nakupování na kterémkoliv jiném e-shopu. Vyhlídnete si produkty, které se Vám líbí, vložíte je do košíku, zvolíte preferovaný druh dopravy, vyplníte Vaše údaje a odešlete objednávku. 

Pojďme se zde spíše věnovat tomu, proč nejsou u nás některé věci tak jako jinde (a které to jsou) a nebo jaká jsou specifika či výjimky nakupování u nás:

  1. Proč zde nemohu platit kartou? Kdekoliv jinde na jiném e-shopu můžu platit kartou a zde funguje "pouze" převod?
    • Odpověď: Ano, je to tak. Důvod je jediný a sice, že v případě nákupu výrobků s potiskem může být finální cena jiná, než je v době uzavření košíku. To může nastat například kvůli dodatečným nákladům za zpracování grafického návrhu k potisku. Ne vždycky k tomu musí dojít, ale nastat to může. Proto si nejdříve mezi sebou vyjasníme všechny detaily týkající se přípravy grafiky a toho, co budeme tisknout, a následně svou objednávku můžete zaplatit rychle a snadno s pomocí QR kódu.
  2. Mám v košíku produkty k potisku - co dál? Jak víte, co budete tisknout a kde? Jak to vlastně funguje?          
    • Odpověď: Jednoduše. U každého produktu, který vkládáte do košíku, máte možnost nahrát soubor nebo více souborů. Například - máte v košíku hrnek, plecháček a peněženku, vše k potisku. Když budete vkládat produkty do košíku v požadovaném množství, hned pod košíkem máte možnost vložit k produktu jeden nebo více souborů (pole "Vybrat přílohu"): Klikněte na toto pole a nahrajte nám foto či obrázky, které by jste chtěli na své vybrané produkty natisknout. My je posoudíme a v případě dotazů či potřeby se Vám ozveme zpět. Značně se tím urychlí komunikace mezi námi a Vámi. Pokud ještě nevíte, nemáte vybráno nebo nemůžete nic poslat, po obdržení objednávky se Vám stejně ozveme s tím, abychom doladili grafický návrh k potisku.
  3. Mám v košíku produkty k potisku, ale už teď vím, že budu potřebovat kompletně pomoci s grafikou - grafickým návrhem. Dokážete mi pomoci?       
    • Odpověď: Ano, samozřejmě. Jsme schopni připravit Vám celou grafiku na klíč, když nám řeknete předem svou představu. Začněte nejdříve tím, že nám při objednávce napíšete do poznámky krátké info, že budete objednávat i grafiku. My s tím budeme počítat a následně se Vám ozveme k doladění všech detailů.
  4. Objednávám si grafiku - výrobu grafiky, což je služba, ne produkt - jak to funguje? Jak mám postupovat?          
    • Odpověď - zcela normálně, jako by jste si objednávali produkt. Vložíte do košíku objednávku grafických služeb, dopravu zvolíte v podobě digitálního/elektronického doručení zdarma a objednávku standardně odešlete. My se s Vámi následně spojíme, doladíme detaily a představy nebo konkrétní požadavky na grafický návrh a jakmile bude vše zpracováno, dostanete konečný soubor nebo soubory elektronicky po zaplacení objednávky.
  5. Chtěl/a bych si u Vás nechat něco vyrobit/potisknout, ale nemohu to v produktech najít ...          
    • Odpověď: ano, i to se může stát - na trhu jsou různé věci k potisku a my náš sortiment průběžně doplňujeme a budeme nadále doplňovat. Pokud Vám zde cokoliv chybí, budeme rádi, když nám napíšete. Budeme se Vám snažit buď přímo vyhovět, nebo se pokusíme nabídnout alespoň alternativní řešení.
  6. Jaké fotografie nebo obrázky mám vkládat, když si objednávám položku s potiskem? Jsou pro to nějaká pravidla nebo podmínky?
    • Odpověď: ne, nemáme žádná konkrétní pravidla ani podmínky. Jen se snažte dodržet formát fotografie - například - objednávám si hrnek k potisku, kde je téměř každý potisk podélný, po obvodu celého hrnku. Pak je potřeba vložit nejlépe fotografii na délku, nikoliv na výšku. A pak kvalita fotografie - ano, ta je také velmi důležitá. Čím lepší je rozlišení fotografie, její ostrost, jas atd., tím lepšího výsledku dosáhneme při potisku. Stává se nám, že dostáváme fotografie rozmazané, oslněné, a i když se je snažíme sebelíp upravit, nikdy nedosáhneme takového výsledku, jako když dostaneme kvalitní a ostrou fotografii. Informaci o tom naleznete také u každého produktu, mějte to prosím na paměti a snažte se opravdu vybrat ze své galerie jen to nejlepší.
  7. Mám v košíku produkt k potisku, na který už existuje grafika - už jste jej v minulosti vyráběli, ale já jej tady nikde nevidím. Co teď?
    • Odpověď: je to tak, v minulosti jsme vyrobili spoustu motivů, zejména s pejsky. Zde je příklad, jak postupovat: Máte v košíku hrnek 330ml, u kterého víte, že už například existuje motiv s kavalírem a Vy by jste chtěli přesně ten. Nejjednodušší způsob je postupovat dle bodu číslo 3 a napsat nám krátkou informaci do poznámky. My už se s Vámi spojíme a jen si upřesníme, o který motiv konkrétně se jedná, protože jich bylo většinou více. Naskýtá se další otázka, která tomu může předcházet:
  8. Kde najdu všechny grafické motivy a návrhy, které jste tiskli v minulosti a které už byly jednou vytvořeny? Nikde v e-shopu je nevidím ...
    • Odpověď: všechny najdete v naší Facebook skupince, na kterou je několik propojení z bannerů na hlavní stránce e-shopu. Skupinka je stále funkční a je v ní celá historie toho, co už jsme dříve vyrobili, vyráběli a dodávali. Jednoduše v ní vyhledáte konkrétní výrobek a tím pádem i grafické motivy, které pro výrobu byly použity a které si můžete objednat kdykoliv znovu, aniž bychom museli něco znovu připravovat. Zpravidla se jedná o všeobecné grafické návrhy se psí i jinou tématikou. Jelikož se ale nezaměřujeme jen na pejsky a obecně zvířata, proto jsme jej znovu na e-shop nedávali. Čím dál více tiskneme také rodinné fotografie, lidi, krajiny i fotky různých zážitků apod. To je důvod, proč nejsme u jednotlivých produktů nyní zcela konkrétní a již vytvořené motivy necháváme pouze ve Facebook skupince.